Dagje Warschau 1 - Reisverslag uit Kalisz, Polen van Mariët Bloemhof - WaarBenJij.nu Dagje Warschau 1 - Reisverslag uit Kalisz, Polen van Mariët Bloemhof - WaarBenJij.nu

Dagje Warschau 1

Door: Lynn & Corine

Blijf op de hoogte en volg Mariët

18 Oktober 2017 | Polen, Kalisz

We zijn rond 6.00 opgestaan waarna we hebben ontbeten. Daarna kwamen we aan op school en hebben we staan wachten op de bus die ons naar Warschau zou brengen. Toen we daar aankwamen zijn we naar een groot plein gelopen en vanaf daar zijn we met een grote groep Warschau gaan verkennen. De Poolse leerlingen moesten met ons op de foto bij een paar bijzondere plaatsen. Rond 14.30 kwamen we terug op he plein en toen mochten we vrij rondlopen in de stad. We zijn met de Nederlandse leerlingen van onze groep een eindje gaan lopen naar een KFC waar we lekker hebben gegeten tot en uur of 15.30. Toen zijn we terug gelopen naar het plein waar iedereen moest verzamelen. Daarna zijn we met de hele groep naar het planetarium gegaan waar we in een koepelvormige bioscoopzaal een presentatie kregen over de sterren, sterrenbeelden en het heelal. Toen de presentatie afgelopen was, was het donker en zijn we met de hele groep terug gelopen naar de bus. Daar zitten we nu in en zijn op weg naar de plek waar onze uitwisselingen ons gaan ophalen.
The End.