Bezoek aan park Goluchów - Reisverslag uit Kalisz, Polen van Mariët Bloemhof - WaarBenJij.nu Bezoek aan park Goluchów - Reisverslag uit Kalisz, Polen van Mariët Bloemhof - WaarBenJij.nu

Bezoek aan park Goluchów

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Mariët

18 Oktober 2017 | Polen, Kalisz

Om ongeveer tien uur zijn we naar de bus gaan lopen onderweg naar een soort boerderij met allemaal herten en bizons. Toen we aan waren gekomen moesten we een stukje lopen naar de locatie van de boerderij. Nadat we hier uitgekeken waren liepen we met zijn allen naar een oud kasteel. We moesten een wachten voordat we naar binnen konden. Eenmaal binnen kregen we een rondleiding van een Poolse dame en een begeleider die alles vertaalde. In het kasteel hingen veel verschillende schilderijen van de koningen en koninginnen. We zijn langs veel verschillende kamers gelopen waaronder een kamer voor als de koning eventueel langs zo komen en een eetzaal. Verder waren er nog heel veel doeken met patronen er op. Na de rondleiding zijn we door gelopen naar een restaurantje, hier kon je iets eten of drinken. Na deze korte ‘korte pauze’ zijn we terug gaan lopen naar de bus.

(Toeoeging door Hidzer) Vandaag een kort dagje, waar op dze site misschien niet zoveel over te vertellen is. Vanaf twee uur kregen de leerlingen tijd om hun eigen plannen uit te voeren....
Daarom ook wat minder foto's...