De eerste dag op school - Reisverslag uit Kalisz, Polen van Mariët Bloemhof - WaarBenJij.nu De eerste dag op school - Reisverslag uit Kalisz, Polen van Mariët Bloemhof - WaarBenJij.nu

De eerste dag op school

Door: Hidzer

Blijf op de hoogte en volg Mariët

16 Oktober 2017 | Polen, Kalisz

Maandag 16 oktober.
Lekker rustig begin op school. Iedereen goed bijgekomen van de reis en geen bijzonderheden na het eerste nachte inde gastgezinnen.

Op school werden we toegezongen door het schoolkoor en kregen we presentaties Kalisz, Polen en de school.
Ook werd de kennis van sommige leerligen getoetst wat betreft Polen en op het gebied van muziek... Wij trots dat dit beide keren door onze leerlingen werd gewonnen.

Na de lunch met de Poolse leerlingen samen de workshops voorbereid, die in de terugkomweek in Nederland aan de onderbouwleerlingen gegeven moeten worden.
Aansluitend met z'n allen de toren van het stadhuis beklommen, om te genieten van het mooie uitzicht over de stad en de omgeving.

Het eind van de zomerse middag kreeg iedereen lekker de tijd om de stad te verkennen.
Later vanavond komen de nieuwe foto's..

foto's: http://s50.photobucket.com/user/hidzz/slideshow/Kalisz2017